Sista dagen här ute...

Tjo på er!
 
Det är fredag och det betyder att ikväll är det återigen dags för myskväll framför "Masked singer". En återkommande punkt som jag bara älskar även om det är super klurigt. Idag är det även sista heldagen här på ön för den här gången och på ett bra tag för min del som inte kan åka ut under helger p.g.a. kroppen. Så det känns lite trist, jag älskar ju lugnet här ute och närheten till naturen. Men nästa gång jag kommer hit ut är det högst troligen dags att börja förbereda min flytt ut till mitt egna rum i garagebyggnaden. Så på något sätt får jag väl se framemot det, då det är tecken på att våren är här för att stanna. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Masked singer är helt klart en bra fredagstradition! :) Vi kör på det här också, och Let's Dance på lördagar. :)
Varför kan du inte vara där ute på helgerna också om du trivs så bra?

Svar: Jag har inte vart mycket för let´s Dance tidiagre men i år har jag inte kunnat låta bli att titta på det. Så underhållande!
Anledningen till att jag inte kan åka ut över helger är för resor tar för hårt för kroppen. Så behöver minst 2-3 vilodagar för att kunna resa hem igen. Så jag får hålla mig till min fars lediga veckor istället.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-04-23 @ 18:42:07
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0