Sushibuffé får avsluta vistelsen ...

 Tjo!
 
Ni anar inte vilken fin dag jag fick igår med min älskade syster. Så fort vi hade fått iväg alla barneb till skolan så satte vi igång med att göra egen sushi. Jag fick som uppgift att göra dem enklare sakerna som att klippa eller skala medan syrran fick göra de svåra momenten med riset. Senare på kvällen hade jag, syrran och wiirah sushibuffé här hemma. Det blev ett mysigt avslut på sista heldagen för den här gången för idag bär det av hemåt igen. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Vad gott det ser ut! Mysigt med sushibuffé! Vad har ni på de olika bitarna? Ser inte ut att vara riktigt det vanliga?

Svar: Det var verkligen supergott och jätte mysigt. Vi hade stekt bacon, kallröktlax med och utan grönsaker, avokado, tillagad lax samt rullar med grönsaker och champinjoner. Jag och syrran åt de få som blev över till Frukost/lunch idag. Lika gott idag som igår kväll.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-04-01 @ 15:40:05
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0