♥Veckans Stolthet/Glädje v.13♥

Hej på er!
 
 Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka som börjar lida mot sitt slut. Det har gått så fort att man knappt hunnit uppfatta vilken dag det är innan än ny varit på ingång. Jag fick ju i alla fall ett par riktigt mysiga dagar hos min älskade storasyster med familj. Så det tog verkligen emot att behöva åka hem därifrån i Fredags, men då jag vet att kommande vecka lär bli tuff behövde jag få ett par dagars vila innan den drar igång. Förhoppingsvis kan jag snart åka tillbaka till min syrran igen även om det nog lär dröja till efter påsk. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Fått ätit super god mat.
 
Fått mängder av kärlek och pepp.
 
 Njutit av solen trots att kylan har kommit
tillbaka.
  
 Lärt mig göra egen sushi.
 
♥ Varit bra på att vila regelbundet.
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Kul att läsa om din vecka! Roligt att göra egen sushi, det var så länge sen jag gjorde det.

Svar: Ja det var super kul att göra sushi, så precis beställt hem lite verktyg så jag och syrran kan göra det även här hos mig.
Hoppas du får en fin vecka.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-04-04 @ 11:22:05
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0