♥Veckans Stolthet/Glädje v.14♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och denna veckan har verkligen varit känslosam på många sätt särskilt i början. Förra helgens besked tog hårt på en men också över allt som händer just nu. Så starten vart la inte som jag hade hoppats på. Dock har slutet av veckan känns bättre och jag har fått smälta allt lite. Men trots att denna veckan kanske inte vart den bästa så har jag haft små stunder jag ändå är stolt/glad över, så här kommer dem. kramiz<3
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Lunchat med min far.
 
Vårdbesöket i Fredags gick
super bra.
 
 Orkat påskpysslat lite.
  
 Kämpat på med maten trots
lite halv dålig aptit.
 
♥ Har haft en avkopplande helg.
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0