♥Veckans Stolthet/Glädje v.15♥

 Hej på er!
 
 Då var ännu en vecka snart slut och det är dags att sammanfatta den. Denna veckan har varit allt annat än enkel då starten av den vart alldeles för tuff för mig att jag nu under påskhelgen kraschat i febertoppar och svåra smärtor. Men trots att jag fått gå undan ofta för samla krafter till måltiderna har jag ändå fått ett par ljusglimtar under veckans gång. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Kom äntligen ut till ön igen.
 
Fått massor av kärlek och pepp.
 
 Kom iväg till Rehab trots oro och nervositet.
  
 Fått en massa frisk luft ute på landet.
 
♥ Varit bra på att vila ofta under dagarna.
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0