♥Veckans Stolthet/Glädje v.16♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka närmar sig sitt slut och vädret har ju varit helt magiskt även om det senaste dygnen blåst lite. Jag har verkligen bara försökt ta en stund i taget och njuta av de stunder som jag orkat ta mig ut i naturen. Nu blommar det fort ute i naturen och det är som naturen får tillbaka sina vackra färger som får en så varm och glad inombords. Utöver att jag njutit av naturen har jag även försökt hitta tillbaka mitt inre lugn efter allt kaos med vården. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Haft ganska bra aptit.
 
Bergskörsbärsträden blommar.
 
 Varit i solen en stund varje dag även om det
vissa dagar bara varit små korta stunder.
  
 Fått se både älgar och rådjur på nära håll.
 
♥ Mitt Psykologmöte gick super bra
i Fredags.
 
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0