♥Årsresumé av 2022♥

Hej!
 
Mitt 2022 har minst sagt varit en berg och dalbana av känslor, men trots det har jag ändå fått en massa fina minnen jag lär bära med mig från detta år. Dessutom starta jag ju mitt år med att sätta upp mål och hur många av dem lyckades jag slutföra tro? Faktiskt nästan alla. Jag slutförde IKBT för mitt trauma som ung, Jag har lärt mig att prioritera mig själv och vågar nu säga nej till saker som inte känns bra. Den enda jag inte lyckades helt med var att meditera varje dag. Men är ändå stolt över att jag nästan lyckades nå alla mina mål. Här nedan kommer även ett minne från varje månad under året som nu lider mot sitt slut. kramiz<3
 
 
 
Januari: Fick se en rosa himmel.
 
 
Februari: Jag tog mig i mål med IKBT
med inriktiningen trauma/PTSD. 

 
 
Mars: Vårtecken började komma fram ute
i naturen.
 
 
April: Pappa tittade förbi med en gåva för att
muntra upp mig medans jag var sjuk.
 
 
Maj: Jag kom igång med virkningen igen.
 
 
Juni: Lilla jag fyllde 30 hela år. Så galet!
 
 
Juli: Jag kom iväg på en helt fantastisk
födelsedagstripp.
 
 
Augusti: Fick möjlighet att bada på en helt magisk plats.
 
 
September: Njöt av att vara på ön.
 
 
Oktober: Virkade min första Prinsessbakelse.
 
 
November: Jag fick äntligen tag på en varm och skön
jacka.
 
 
December: Hade en mysig jul hemma hos mina
föräldrar.
 
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0