Bokat om allt i veckan...

Tjo!
 
 Då var en ny vecka igång och under denna veckan hade jag egentligen en del viktiga vårdmöten inbokat. Men då jag fortfarande har problem med rösten så tog jag beslutet att boka om allt tidigt i morse. För när rösten blir såhär måste jag vila den så gott det går, vilket går sådär när även ångesten får mig gråta. Jag tycker dock att det går väldigt sakta framåt vad det gäller halsen. Den är fortfarande torr som tusan precis som näsan men det beror 100% på den dåliga luftfuktigheten som är nu när kylan anlänt på riktigt. Så det kommer nog bli en tuff vinter för mig med torra slemhinnor i mun, hals, näsa och ögon... kramiz<3
 
Detta är vad som stillat min ångest nu när jag varit sjuk...
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0