En blandad dag...

Hej!
 
 Då är en ny vecka igång och nu återstår det bara fyra dagar till Jul och oj vad december gått alldeles för fort. Så jag är riktigt glad över att jag fick upp julgranen tidigt så jag verkligen hinner njuta av den innan den ska ner igen. Nu i början av denna veckan hade jag lite viktiga samtal att ringa och jag försökte få klart ett av dem igår men personen återkom aldrig som vanligt. Så får väl göra nytt försök längre fram. Men hade varit skönt att få det klart innan jul.
 
Till något roligare...
Nu borde alla som jag skickade julkort till fått dem. Så nu kan jag äntligen avslöja hur designen på dem blev i år. Blev ganska nöjd med dem även om det såklart finns en sak jag hoppas kunna göra bättre till nästa gång. Men man lär sig av sina misstag. Ni ska bara veta hur mycket lim som gick åt till dessa kort. Nämligen 4 hela limstift, men nu har jag fyllt på mitt limlager här hemma inför nästa pysselstund. kramiz<3 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0