Fått ställa in en dröm...

Hej på er!
 
Imorse vakna jag upp precis som planerat för att se första avsittet av årets julkalender med en kopp varm choklad i handen nerbäddad under värmefilten. Dock vakna jag också upp med ännu mer smärta och obehag från halsen. Det känns dock inte helt som en vanlig förkylning mer än att jag är extremt hes så det är väldigt oklart vad jag åkt på. Men tyvärr gjorde detta att jag fick ta det svåra beslutet att ställa in min resa för att uppfylla min dröm om att få återuppleva Jul på Liseberg idag. 
 
Jag förstod ju redan i måndags att risken var stor för att jag kanske inte skulle kunna komma iväg. Så det har varit ett par dagar med ångest och tårar. Så ni förstår ju att beslutet att ställa in inte var lätt och det var många tårar som föll även imorse. Men jag försöker nu komma på nya mål/dröm att få uppleva längre fram istället och jag har redan hittat ett par stycken. Så får vi hoppas att det kanske blir Liseberg nästa vinter. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0