Jag behöver kramas om...

Hej!
 
Gårdagen var verkligen inte min dag, jag var som ett vrak inombords av all ångest. Det känns tack och lov bättre idag! Så idag hoppas jag kanske hinna klart de tre sista julkorten för i år eller i alla fall designen så får jag skriva dem på måndag nästa vecka. För att i helgen ska jag nämligen iväg till mina föräldrar för att få lite extra god mat och sällskap efter att ha varit isolerad i nästan 2 veckor. Det ska också bli skönt att få ventilera mig lite om sånt som jag har svårt att prata om på telefonen. Så det kommer nog bli en välbehövlig helg för min kropp och själ. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Siri

Kram till dig Jenniey! Vad stark du är ❤️ Inte lätt att vara ensam så stor del av tiden. Hoppas helgen blir bättre ❤️

Svar: Tack<3
nä, ensamheten tar ganska hårt på en så ska bli skönt att få lite sällskap igen. Hoppas du får en fin helg kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-12-15 @ 12:31:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0