Så var julkorten klara för i år....

Tjo!
 
 Denna veckan har jag startat upp relativt lugnt och det känns väldigt skönt. Igår skrev jag julkorten också så tanken är att posta dem imorgon när jag ändå ska iväg på fotvård och har vägarna förbi en brevlåda. Det är sådan lättnad att ha de gjort för i år och jag är enormt glad över att jag börja med det redan i november annars hade det nog inte blivit fler än 3 kort. Nu längtar jag tills jag kan visa er här på bloggen hur fina korten blev. Men det får jag vänta med till nästa vecka när jag är säker på att alla har kommit fram till mina nära och kära i vårt avlånga land. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0