Så var sista veckan för i år här...

Hej!
 
 Då var sista veckan för i år här och under denna veckan har jag lite på schemat innan det är dags att fira in ett nytt fräscht år. Jag har bland annat en härlig kompisträff inbokad och den här gången ska inget få stoppa den. Sen kommer även något av mina syskonbarn upp till mina föräldrar nu i dagarna och det kommer nog bli mysigt. Dock innebär det att mina kvällarna lär bli lite annorlunda när jag kommer till mina föräldrar över nyår när jag måste dela rum med ett barn. Men det löser sig nog, i värsta fall får jag vila i pappas säng medans han ändå sitter och spelar. kramiz<3
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0