♥Veckans Stolthet/Glädje v.48♥

Hej på er!
 
Vart ska man börja?! Denna veckan blev ju allt annat än vad jag hade tänkt mig och det är tyvärr så det blir ibland. I början av veckan började jag känna mig lite öm och irriterad i halsen. Jag hoppades på att det bara var den torra luften som påverka min halsen som den kan göra emellanåt. Men samma dag jag hade tänk åka iväg på en efterlängtad resa för att uppleva en dröm vart jag extremt orkeslös trots att jag inte hade feber. Så någon infektion åkte jag på så fick ställa in allt och det skar i mitt hjärta när man längtat så. Men trots att det blev en hel del tårar har jag haft mina små stunder av ljus ändå. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Julgranen är på plats.
 
 Fått väldigt mycket pepp från
nära och kära.
 
♥ Pappa titta förbi med matlåda och det
var så god mat.
 
 Pusslat litegrann.
 
 Hittat en perfekt julspellista på spotify.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0