♥Veckans Stolthet/Glädje v.49♥

Hej på er!
 
 Ännu en vecka är förbi på gott och ont kan man väl säga. Jag har under denna veckan egentligen bara försökt återhämta mig efter infektionen förra veckan och nu under helgen tog jag även en välbehövlig vistelse hos mina päron. Vilket var så mysigt och nyttigt för min själ efter varit isolerad och plågad av enormt mycket ångest inför allt som står framför mig i början av nästa år. Att få gråta ut i någons famn var så befriande, nu känner jag mig redo inför en ny fräsch vecka. Men först är det dags att berätta om vad jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Jag och pappa kom iväg på en liten
utflykt under helgen.
 
 Fått träfffa min brorsbarn.
 
♥ Fått super god mat.
 
 Varit väldigt ärlig med hur jag mått.
 
  Kommit ut en kort stund.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0