♥Veckans Stolthet/Glädje v.50♥

 
 Så var det dags att sammanfatta ännu en vecka och denna måste jag säga att jag trots både ångest och smärta varit sprudlande glad om dagarna i alla fall till största del. Däremot har nätterna varit lite jobbiga när det kommer till kroppen. Så det är något jag hoppas blir bättre under kommande veckan annars lär nog julen bli extremt tuff även om jag bara ska fira hemma hos mina päron. Men här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Virkat en stund.
 
 Haft besök av min älskade vän
från gbg.
 
♥ Julkorten är färdiga och skickade.
 
  Kom iväg på fotvård.
 
  Kommit ut en stund i friska luften.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0