♥Veckans Stolthet/Glädje v.51♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka lider mot sitt slut och jag känner mig så redo att lämna denna vecka bakom mig på gott och ont. Det har varit stunder av värme och glädje men också en hel del tårar och ångest. Så det har varit en väldigt blandad vecka, men det är så det blir ibland oavsett vad man vill eller inte. Jag kom i alla fall iväg i onsdags på ett litet julfirande och det var så trevligt. Nu under julenhelgen har jag varit hos mina föräldrar och bara haft ett lugnt firande av värme. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Byggt lego.
 
 Ätit super god sushi.
 
♥ Kommit ut i friska luften.
 
 Kört TENS ett par kvällar.
 
 Varit noga med
vilostunderna.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0