Äntligen en ny vecka...

 Tjo!
 
Ny vecka är här och det känns underbart skönt då förra veckan var rätt tuff. Idag vakna jag upp till att brorsonen fråga "är det morgon nu?" och ja klockan var ju runt halv 8 så morgon var det allt. Min mor tog hand om pojken under morgonen så kunde jag få sova ytterligare ett par timmar som vanligt.
 
Det var super skönt att få sova lite till då jag under natten haft svåra smärtor i benen som gjort att jag sovit väldigt dåligt. Nu ligger jag i sängen och vilar medans pojken glatt leker bredvid sängen. Min dag idag kommer nog få bli ganska lugn även om vi har pojken hos oss, allt för att min kroppen ska undvika överansträngning. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0