Året börjar tufft...

Tjo!
 
Senaste dygnen har smärtorna ökat rejält och det påverkar precis allt i vardagen, så igår valde jag ta den starkare medicinen efter jag och tösen hade ätit en tidig middag. Jag är glad över att vi hann äta innan för det dröjde inte länge innan illmaåendet kom som en ovälkommen gäst. Det höll i sig hela kvällen och även natten. Just nu har det börjat lugnat sig lite och jag hoppas få tillbaka lite aptit inför middag sen. Smärtorna är inte lika starka som under Måndagen och förmiddagen igår, men dem är fortfarande ganska tuffa. Det kommer därför få bli en extremt lugn dag för mig och tösen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0