Fötterna ska få kärlek idag...

Hej!

Idag är det äntligen dags att ge fötterna kärlek igen och trots att det knappt gått 2 månader sen sist, så känns det som en evighet sen. Fötterna i sig ser inte super hemska ut men naglarna behöver klippas och filas. Jag har ju problem med smärta i revbensbrosken vid belastning och har därför väldigt svårt att ta hand om fötterna själv utan att trigga igång smärtan. Så då är det skönt att kunna få hjälp och därmed slippa onödig smärta. Jag är dock den yngsta som går till det stället men det är inget som jag märkt av mer än att jag kanske har förvånat en och annan tant /gubbe genom åren när jag kommit dit. Nu ska jag vila en stund innan det är dags att åka. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0