Mina mål för 2022

Hej fina ni!
 
Hoppas ni hade en så bra nyårsafton som det bara gick i Fredags och att ni åt något riktigt gott. Vårat firand blev otroligt mysigt, trevligt och med mycket skratt som vanligt. Ett perfekt avslut på ännu ett år som minst sagt var en berg och dalabana.
 
Idag tänkte jag ta upp några av mina mål jag har med 2022 som jag hoppas kunna uppfylla. Men allt hänger såklart på hur kroppen mår och om alla bitar faller på plats. Mitt ledord för i år är: Prioritera dig själv. Kramiz<3
  
 
 Mina största mål i år kommer att vara: 
 
Meditera minst 3 minuter per dag.
 
 
Gå klart IKBT med inriktiningen
trauma/PTSD. 
 
 
♥ Våga säga NEJ till saker som inte känns bra.
 
 
Vinna den svåra striden som snart drar
igång.
 
 
Har ni några mål för året?
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0