Solen lyser över ön...

 Hej!
 
Idag vakna jag återigen upp till att solen lyser vackert över ön och att Jas 39 gripen flyger över titt som tätt som vanligt. För ja här ute är vi vana att dem flyger flera gånger i veckan. Ett speciellt ljud men också otroligt mäktigt att höra och framförallt få se dem flyga förbi.
 
Jag var uppe extra tidigt idag för att ha ett videomöte med min psykolog och det var ett behövligt samtal där jag kunde prata ut om händelsen i Söndags. Men också få bekräftat att mitt exponeringens försök var bra även om jag reagerade stark både under och efteråt. Bara till att försätta ta en stund i taget. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0