Startar upp veckan lite smått...

Goddag!
 
Äntligen dags att starta upp en ny vecka och det känns underbart även om jag bara har en sak inplanerat denna veckan och det är fotvård eller egentligen två då jag måste försöka få tag på vårdcentralen igen då dem fortfarande inte återkommit. Allra helst hade jag velat slippa ringa igen då dem inte verkar ha koll på något men tiden börjar rinna iväg nu. Intyget måste snart vara inne liksom och det spelar ingen roll hur långt i förväg man hör av sig dem drar alltid ut på det in i det sista.
 
I övrigt har jag mest bara tänkt vila denna veckan och fundera på vad jag vill öva på här näst när det kommer till IKBT för igår gjorde jag klart sista tillfället med mopedljud. Jag reagera knappt alls igår, men man vet aldrig hur reaktioner blir sen i verkligheten i vår för just nu är det inte många mopeder ute. Så kan hända jag kommer få öva mer sen när dem kommer nära inpå, men då har jag i alla fall verktyg för att klara det. Kramiz<3
 
Mår inte jättebra efter hemresan igår...
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0