♥Veckans Stolthet/Glädje v.1♥ 2022

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta första hela veckan av detta år och jag kan ju direkt säga att den har inte varit den bästa starten. Smärtorna har gått upp och ner från dag till dag och värst har det varit när det blivit minusgrader utomhus. Så har fått försöka köra vetekudde ofta, vilket gjort att det blivit en extremt lugn vecka för mig och tösen som är kvar än. Men det har varit ganska skönt, speciellt nu när jag gått in i den svåraste biten av hela IKBT att möta och vänja mig vid det som skrämmer mig. Men trots att veckan varit rätt tutf så har jag haft små ljuspunkter. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Orkat titta på två gamla filmer som väcker
HÄRLIGA ungdomsminnen för mig.
 
♥ Kommit ut i friska luften en kort
stund.
 
 Kommit till nästa steg i IKBT.
 
 Fått undan allt julpynt med hjälp av
tösen.
 
Ätit super bra denna veckan.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0