♥Veckans Stolthet/Glädje v.2♥

Hej på er!
 
Denna veckan har varit både jobbigt och mysig på samma gång. Jag har ju känt mig väldigt ledsen emellanåt på grund av exponeringen av Mopedljud som varit riktigt tufft. Under slutet av veckan har jag fått återse mitt paradis på ön för att få andas lite och hitta tillbaka till mig själv, så nu är jag så redo för en ny fräsch vecka som bara ska bli bättre än denna. Här kommer fem andra saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Solen har varit framme.
 
Kört TENS en stund Varje dag.
 
 Vågat ringa ett jobbigt vårdsamtal.
 
 Fått massa värme och kärlek.
 
Börjar vänja mig vid Mopedljud
som tidigare skrämt mig.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0