♥Veckans Stolthet/Glädje v.3♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den och jag måste nog säga att denna har varit betydligt mycket bättre än dem senaste veckorna. Jag har dock haft en del panikångest när det kommer till allt strul med vården, den ångest har oftast kommit och gått lite, så inget jag känt av hela tiden. Men för att få en "paus" från alla funderingar valde jag att spendera helgen hos mina föräldrar och det blev en mysig helg fylld av både skratt och pepp precis det jag behövde inför kommande veckan. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Fått se super fina solnedgångar från
min balkong.
 
Fick en mysig helg hos mina
föräldrar.
 
 Haft god aptit och därmed
ätit väldigt bra.
 
 Kom iväg på välbehövlig fotvård.
 
Mopedljuds-exponeringen är
avklarad.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0