♥Veckans Stolthet/Glädje v.4♥

Hej på er!
 
Denna veckan har varit otroligt kämpig när det kommer till kroppen och i vissa stunder har veckan även känts extremt lång. Det har blivit många timmar i sängläge då jag knappt orkat vara uppe särskilt mycket utan enbart i kortare stunder. Men trots att kroppen varit i dåligt skick har jag fått små fina stunder som jag är glad/stolt över denna veckan, så här kommer dem fem sakerna. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Kom ut till ön ett par dagar.
 
Haft relativt god aptit trots jag mått
skit.
 
 Orkade ringa ett vårdsamtal som jag
varit nervös.
 
 Försökt hålla humöret uppe.
 
Solen har varit framme ett par gånger.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0