♥Veckans Stolthet/Glädje v.52♥

Hej på er!
 
Det är dags att sammanfatta sista veckan av året och dem första dagarna av det nya året. Veckan började ju med en blandad känsla inför nyår. Men såhär i efterhand känns det än så länge helt okej med ett nytt år även om det kommer bli tufft nu i början. Jag fick även äntligen träffa min familj igen efter att ha varit sjuka och det var så mysigt. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över i veckan. Kramiz❤
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Kunde fira in det nya året hos
mina föräldrar.
 
Kommit ut i friska luften.
 
 Orkat se en Disney film med
mamma.
 
 Jag har klarat uppfylla alla
mina mål för år 2021.
 
Aptiten har varit relativt bra.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0