Blir en lugn start på veckan...

Hej!
 
 Jag känner mig så redo för att starta upp denna veckan. Visserligen blir det en ganska lugn start då jag fick ta min starka medicin igår då smärtorna under senaste tiden eskalerat såpass mycket att det påverkat min vardagen som redan är svår som den är. Idag är smärtorna betydligt mindre igen och det är så skönt även om biverkningarna från medicinen håller sig kvar idag, särskilt illamåendet. Dock har min aptit varit ganska okej ändå även om jag mått illa då och då under senaste dygnet. Så om en liten stund ska jag äta lite mellis innan det är dags för första vilostunden. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0