Snabbgenomgång av mitt liv del 2...

Hej älskade ni!
 
Igår fyllde jag 30 hela år och då det var exakt 10 årsen sen jag gjorde en snabbgenomgång av mitt liv känns det som det verkligen är på tiden för del 2 och fortsätta där jag slutade 2012. Det är här är det första som dyker upp när jag hör årtalen fram till idag allt från bra till jobbiga minnen. Del 1 kan ni läsa HÄR. Många kramar<3
 
 
År:

2013- Quintin blev en Ängel.
2014- Pluggade klart naturkunskap 1b med
bra betyg.
2015- Jag blev utvald till Gudmor.
2016- Jag tog med Elwii till Liseberg för första gången.
2017- Fick se min bästis ta studenten.
2018- Fick inte bara ett utan två syskonbarn under detta året.
2019- Plutten (Pluto) blev en kattängel.
2020- Bodde mycket hos min älskade storasyster.
2021- Flyttade till min älskade lägenheten.
2022- Jag fick äntligen avsluta bearbetningen av mitt trauma.
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0