♥Veckans Stolthet/Glädje v.26♥

Hej på er!
 
 Då var ännu en vecka snart slut och då denna vart ganska tufft känns det rätt skönt att snart få lämna den bakom sig. Jag har gråtit väldigt mycket av ren frustration och ilska över vårdens beteende och hantering av mig. Det har varit som en explosion inom mig helt enkelt och dem gör knappast något för att skapa tillit och trygghet på nytt. Men jag fick i alla fall en toppen fin födelsedag i torsdags som verkligen räddade upp slutet av veckan. Här kommer fem saker som jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Vågat säga ifrån.
 
 Fick en av de bästa födelsedagarna
jag haft på många år.
 
 Blev ett mysigt kvällsdopp med Eza.
  
 Varit ärligt om mitt inre mående.
 
 Virkat med glädje.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0