♥Veckans Stolthet/Glädje v.27♥

Hej på er!
 
 Då börjar veckan lida mot sitt slut och denna har varit helt magisk för mig. Vet knappt vart jag ska börja någonstans. Jag startade ju veckan helt blank efter förra veckans känslostorm och vågade knappt hoppas på att denna skulle bli bättre. Men jag hade turen på min sida igen och fick en helt fantastisk vecka som gett mig massor av fina minnen som jag lär minnas med ett leende på läpparna. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kom iväg på min efterlängtade
födelsedagstripp.
 
 Solen har värmt mig.
 
 Haft god aptit och därmed
ätit väldigt bra 
  
  Fått tag på garn till mina
virkade glassar.
 
 Känt mig väldigt lugn.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0