♥Veckans Stolthet/Glädje v.28♥

Hej på er!
 
Då börjar första veckan här ute på ön lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Veckan starta ju med mycket tårar av ilska och frustration men den fick ett bättre slut som tur är. Nu under helgen har jag fått många härliga stunder av skratt och det behövdes verkligen. Här kommer även fem andra saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Haft väldigt bra aptit.
 
 Naturen är helt magisk nu.
 
 Äntligen fått äta körsbär direkt
tagna från trädet.
  
 Lyckades få se supermånen.
 
 Prioriterar mig själv.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0