♥Veckans Stolthet/Glädje v.30♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna har verkligen varit lite upp och ner från dag till dag. Vissa dagar har bara flutit på relativt bra medans andra har varit extremt plågsamma smärtmässigt. Så ja kanske inte den bästa veckan denna sommaren. Men trots värk och en del ångest har jag fått ett par fina tillfällen i alla fall. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått komma iväg till en riktigt
fin sandstrand.
 
 Fått en magisk heldag vid vattnet.
 
 Haft god aptit.
  
 Kämpat på trots all smärta.
 
 Njutit av lugnet här ute på ön.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0