Den smyger sig på allt mer...

Tjo!
 
Idag vakna jag upp med rejäla smärtor i rygg och nacke men också med en rejäl klump av ångest. Jag har mina misstankar varför ångesten stiger allt mer just nu och det är för att min födelsedag närmar sig allt mer. Många skulle nog tro att det är siffran som skapar kaos inom mig nu men det är snarare firandet som får min ångest att stiga.
 
Jag är så obekväm och gillar inte stå i centrum som det lätt blir när man fyller år särskilt när man fyller jämt. Det är inte så att jag inte vill bli firad av dem som älskar mig och finns där för mig utan det är bara att jag klarar inte av när det blir för många personer på samma gång. Min plan är därför att försöka dela upp besöken på få personer åt gången och bara ha en enkel fika/mat. Bara det går att hålla antalet nere per gång kanske jag kan njuta utan att ha en klump i magen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0