Gick sådär på besöket igår...

 Hej!
 
Gårdagens besök hos sjukgymnasten gav ju inte så mycket mer, vilket var väntat. Så bara till att kämpa vidare och hoppas framtiden har något som hjälper mot smärtorna utan att krascha kroppen fullständigt. Det enda rådet jag fick var att planera upp dagarna så bra det det bara går, vilket jag redan gör sen många år tillbaka. Varje dag är planerad i minsta detalj som möjligt för att jag ska orka med måltiderna. Det sker sällan spontana saker då jag behöver vila upp mig för att klara saker och ting. Så ibland känns det verkligen som dagarna bara går på repeat om och om igen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0