Juni-månad är här!

Tjo!
 
Idag är en tuff dag mentalt för idag sker det nämligen en sak som kan antingen gå bra eller så åt skogen med. Jag har i alla fall gjort mitt och nu kan jag bara hoppas på att det bästa så jag inte får ännu ett bakslag att hantera. Väntan på hur det blir kan ta veckor så det kommer nog va lite av en berg och dalbana känslomässigt fram tills beskedet kommer skulle jag tro. Men även om det är mycket som sker just nu så är vi nu äntligen inne i juni-månad. En efterlängtad månad som betyder sommar, sol och värme för mig och i slutet av månaden fyller lilla jag 30 hela år också. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Risvall

Vill du inte berätta vilket besked du väntar på,? Finns det någon vårdplanering för dig? Kulle vara intressant att höra om en ungs människas tankar med Me, och inte bara inte dolda undermeningar.
Har en anhörig yngre person som jag skulle kungaförsäkran bättre omtag kan läsa om någon annans kamp

2022-06-02 @ 13:43:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0