Positiv effekt av bearbetningen...

 Hej underbara ni!
 
Idag är det återigen dags att återvända till mitt älskade paradis på ön. Det ska bli så himla mysigt att komma dit ut igen efter ett lite mer än en vecka i stan.  Jag kan dock erkänna att dagarna i stan varit ganska härliga senaste tiden om man jämför med tidigare år innan jag fick hjälp att bearbeta mitt trauma. Idag förknippar jag ju inte längre stan med mitt traumat som jag fick utstå som ung. Jag kan istället se det fina med stan igen och det värmer hjärtat extremt mycket och skapar även ett inre lugn även om ön alltid lär förbli mitt paradis. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0