Så less...

Tjo!
 
Ny fräsch vecka är här och man hade ju hoppats på att få en start på veckan men den turen fick jag inte ha denna veckan heller. Vc hörde av sig imorse och neka mig ännu en gång stöd och verktyg för hantera krisen dem själva skapat. Ena stunden säger dem att de inte gjort allt för mig men det finns ingen vårdplan eller vad dem ska kunna göra mer för mig? Och nu när jag dessutom återigen bad om hjälp vände dem ryggen till utan att ens hänvisa mig till rätt plats. Jag ska försöka smälta allt ännu en gång och fundera på hur jag ska gå vidare med detta vårdkrig. Tack och lov är jag inte ensam i striden om att få svar från vården angeånde mig. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0