♥Veckans Stolthet/Glädje v.22♥

Hej på er!
 
Första veckan av Juni är nu avklarad och den har gått ganska bra trots lite tuffa stunder av panikångest emellanåt. Men det bästa på veckan var helt klart att få komma hit ut till ön igen. Få känna den friska luften och se svalorna flyga runt. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kom iväg och träffa gänget
en stund igen.
 
 Den riktiga sommarvärmen börjar
verkligen komma nu.
 
Haft bra aptit.
  
 Haft besök av F.
 
 Fått min första bränna
för i år.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0