♥Veckans Stolthet/Glädje v.23♥

Hej på er!
 
Då var ännu en vecka avklarad och det enda som förstört veckan lite då och då är min ångest men nu under helgen har jag kunnat släppa den för en en stund och bara slappnat av. I övrigt har veckan varit ganska fin och jag haft många roliga stunder jag kommer se tillbaka på med ett leende på läpparna. Så jag måste säga att trots ångesten har veckan varit väldig, väldigt härlig. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Under helgen fått ner min puls.
 
 Haft besök av syrran och hennes
två yngsta barn.
 
Kom iväg till sjukgymnasten en sista
gång innan sommarledighet.
  
 Njutit av solen och värmen.
 
 Haft god aptit och därmed ätit väldigt
bra.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0