♥Veckans Stolthet/Glädje v.24♥

Hej på er!
 
Ännu en härlig vecka lider nu mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Måste säga att jag tycker veckan har flutit på bra. Jag har känt mig väldigt glad och varm inombords och kroppen har varit ganska stabil trots att smärtorna har ökat lite de sista dagarna. Ska bli spännande och se vad kommande vecka har att erbjuda. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Elwii kom till mig.
 
 Kommit igång med lite
virkning igen.
 
Lyckades efter mycket letande hitta ett apotek som hade min medicin i lager.
  
 Solens varma strålar har varit sköna.
 
 Blivit lite smått firad i förväg.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0