♥Veckans Stolthet/Glädje v.25♥

 Hej på er!
 
Vilken vecka det varit och även om jag haft små fina stunder av glädje har veckan också kantrats av väldigt mycket oro och ångest. Vilket har gjort att jag gråtit i omgångar. Jag hoppas dock få klarhet i allt under kommande vecka så jag kan släppa oron för ett tag. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått tagit första doppet i sjön.
 
 Haft det varmt och skönt.
 
Ätit en super god jordgubbstårta.
  
 Ätit klassisk midsommar mat för första
gången på många år.
 
 Haft anhöriga som tagit emot
mig när jag fallit.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0