Ännu fler vårtecken❤

 Tjo!
 
Det är helt underbart att få vara här ute på ön ett par dagar efter en tuff vecka och solen skiner fortfarande över ön och ger lite värme om dagar. Det känns verkligen att våren är på ingång nu och när jag igår upptäckte blåsippor intill gäststugan blev jag helt överlycklig. Tänk att så små blommor kan göra en så lycklig och glad efter varje vinter.
 
Nu när jag är här ute på ön försöker jag så gott jag kan passa på att ta mig ut en kort stund då och då även om det är att jag bara sitter eller ligger på gäststugans altan och lyssnar på fåglarna. Så lugnande för själen. Kramiz
 
 
Vilket är ert favorit vårtecken?
  
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Jag tycker också det är ett bra vårtecken när man börjar kunna hitta blåsippor och tussilago ute. :)

Svar: Ja visst är det, äntligen får naturen liten färg igen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-24 @ 09:42:50
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0