Äntligen bär det av till Syrran<3

Tjo!
 
Då var det dags att starta upp en ny fräsch vecka och den börja med ett ganska blåsigt väder men solen tittar i alla fall fram och värmer en lite. Idag bär det av mot min älskade stora syster där jag tänkt spendera ett par dagar för att få träffa alla barnen då det var riktigt länge sen nu då dem varit sjuka. Det ska bli så härligt att få se deras lycka och glädje när dem får syn på en. Dem har ju längtat minst lika mycket som jag har gjort under dessa veckor.
 
Men jag vet också att det kommer bli en utmaning för mig att komma ihåg att pausa emellanåt för att inte krascha. Vi få se hur det går denna gång, har i alla fall tänkt försöka sätta alarm på fasta tider för vila och se om det kanske hjälper en lite att pausa i tid innan man går över sin batterigräns så att säga. Så lätt att göra det när man har roligt eller gör något som man älskar. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Det där med att pausa i tid är ju så himla svårt! Jag skulle nog kunna få pris i att köra på lite för länge och lite för mycket för mitt eget bästa. 🙈 Hoppas du får trevligt hos din syster!

Svar: Åh ja det är så lätt att glömma pausa i tid men denna gång gick det ganska bra. Haft så himla mysigt, så tog emot att åka hem igen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-28 @ 20:58:07
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0