Äntligen helg igen...

Tjo på er!
 
 Idag lyckades jag komma upp lite tidigare för att få tag på rehab och det gick bra. Dock försökte dem få mig att jag skulle ha digitalträff med sjukgymnasten men det sa jag nej till. Hur ska dem kunna göra en korrekt bedömning utan att känna och klämma där jag är stel och öm liksom?! Jag lyckades pricka in både sjukgymnast och träff med arbetsterapeut samma dag om drygt 1½ vecka. Så får vi se hur det går med det.
 
Nu ska det bli skönt att gå på helg och bara släppa allt vad vårdsamtal heter. Blivit alldeles för mycket sånt denna veckan. Jag kommer spendera även denna helgen hos mina älskade föräldrar för att få stöttning och framför allt slippa laga mat. Så det kommer få bli en lugn och mysig helg hos dem och kanske får man ett kort besök av lilla F imorgon. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0