En magisk känsla att vara tillbaka...

 Tjo!
 
Vet inte vart jag ska börja men kan säga att trots all värk i Onsdag så vart dagen en av de bästa på länge. Jag lyckades ta mig iväg till fotvården mitt i stan och med mig hade jag min älskade stora syster. Mina fötter fick sig äntligen lite kärlek igen och när det var avklarat tog vi oss till kyrkan en stund för att samla krafter.
 
Det var nog ett av de bästa besluten vi kunde ta, den känslan av att få vara tillbaka i kyrkan och framförallt få sjunga var magiskt. Det är något jag saknat jätte mycket. Så jag hoppas kunna få uppleva snart igen även om det nog dröjer ett tag nu då kroppen behöver återhämta sig och göra sig redo för ännu en vårdstrid. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Härligt att du hade en bra dag och kom iväg ut en sväng. Kyrkan kan vara så himla mysig att besöka. Det ger ro tycker jag.

Svar: Åh ja ro är verkligen det man får i en kyrka särskilt när det är kvällsmässa, så lugn och så massa ljus tända.
Hoppas du haft en super fin helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-03-19 @ 12:04:49
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0