Går går ganska bra här🙌

Tjo!
 
Första dagarna här har gått relativt bra. Det känns dock i kroppen att jag haft barn i famnen. Men svårt att låta bli när alla barn vill vara nära eller allra helst i famnen. Däremot har jag än så länge varit bra på att ta pauser då och då för vila. Så det är jag allt värd att klappa mig själv på axeln och dessutom har måltiderna också gått jätte bra. Idag blir en ganska lugn dag och ikväll ska jag och syrran försöka se film. Kramiz
 
Laxpasta med broccoli, spenat + en enkel sallad och picklad rödlök:
  
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Bra att du lyckas vila lite emellanåt också. Förstår att det är svårt att låta bli när det kommer barn och vill vara nära. :)

2022-03-30 @ 21:35:43
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0