Jag kämpar på...

Hej!
 
Vi är redan inne i mitten av veckan och starten av denna veckan har ju varit allt annat än bra. Då vården fortfarande strular och beter sig vidrigt till. Vi får helt enkelt se vart allt detta slutar och om dem någonsin lär be om ursäkt för sina misstag dem gjort under året. Planen för veckan var ju egentligen att ringa rehab för nya handledskenor m,m... men det har jag inte lyckats få till än och deras korta telefontid på morgonen gör det inte lättare. Jag ska försöka en sista gång imorgon annars får jag vänta med det till nästa vecka. Nu ska jag vila en stund innan det är dags för nästa måltid som är så viktig för mig. kramiz<3
 
Dagar som dessa saknar jag morfar extremt mycket...
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0