Kommer bli en lång dag med värk...

Tjo på er!
 
Mina svåra smärtorna började komma smygande under kvällen igår men under natten gick dem ner något så jag i alla fall lyckades få lite sömn mellan bytet av sida (jag behöver ju skifta sida regelbundet för att inte få ont och tryckmärken under natten). Dock har de intensiva smärtorna eskalerat igen och nu värker inte bara benen utan även i överkroppen. Vilket är riktigt frustrerande då denna dag var den enda dagen denna veckan jag hade saker inbokade. Men jag får försöka kämpa mig till fotvården i alla fall då den är ganska viktig, så får vi se hur resten av kvällen blir allt efter som. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0